The Slice of Life Club will be hosting a Cute Competition for the next seven weeks. It's pretty much going to be the same thing as our Moe Competition, except for the fact that characters from overly popular series weren't allowed in the contest (since they always win). It's time to give other cute girls a chance to shine. There are four different groups with 32 girls in each group. One girl from each group will go on as a finalist to face off against each other in two championship rounds. Our winner and finalists will get a special card edition in their honor and a spot on the club's layout.
Here are the current matches: [u]Group A Matches:[/u]
Tsumiki Miniwa vs Roka Shibasaki
Suzu Hagimura vs Susanna Hopkins
Chino Kafuu vs Yune
Popura Taneshima vs Ichika Takatsuki
Miu Takanashi vs Hana N. Fontainestand
Renge Miyauchi vs Mato Kuroi
Miu Matsuoka vs Marii Buratei
Yayoi Takatsuki vs Konoha Suetsugi
Shion Sumeragi vs Eba Yuzuki
Yuno vs Fuu Sawatari
Kotori Minami vs Nanako Usami
Saki Yamagishi vs Tamaki Kawazoe
Chocolat vs Yui Ichii
Yanagi Takayama vs Nagi Sanzenin
Aya Komichi vs Kanata Sorami
Takao vs Nobue Itou >>>Click here to vote on Group A matches!<<<
[u]Group B Matches:[/u]
Chiaki Minami vs Kirino Chiba
Yukari Hinata vs Matsuri Shihou
Hime Haruno vs Naru Sekiya
Iori Minase vs Asako Natsume
Nico Yazawa vs Yuuko Nishi
Ritsu Kawai vs Touko Fukami
Flower vs Naru Kotoishi
Komari Koshigaya vs Sawa Okita
Hinagiku Katsura vs Nodoka Haramura
Natsuo Maki vs Seira Amatsuka
Karen Kujou vs Kirara Bernstien
Miyako vs Sakura Doumyoujii
Honoka Kousaka vs Kobeni Yonomori
Miki Hoshii vs Miho Nishizumi
Ai Fuyuumi vs Aoi Yukimura
Alpha Hatsuseno vs Tooru Ichii >>>Click here to vote on Group B matches!<<<
[u]Group C Matches:[/u]
Ika Musume vs Kokona Aoba
Alice Cartelet vs Yotsuba Koiwai
Yukari Akiyama vs Yukari Kohinata
Maki Nishikino vs Kokoa Hoto
Chihaya Kisaragi vs Tami Nishimikado
Wakana Sakai vs Maon Sakurada
Akari Akaza vs Ryuuko Mifune
Hina Takanashi vs Rin Kaga
Mako Reizei vs Ayuko Uehara
Mao Amatsuka vs Ouka Yuuouji
Kaori Fujimiya vs Futaba Yoshioka
Mahiru Inami vs Riko Kurahashi
Chika Itou vs Chika Ogiue
Remon Yamano vs Saki Miyanaga
Rize Tedeza vs Nozomi Tojo
Kukuru Anrakutei vs Mihoko Fukuji >>>Click here to vote on Group C matches!<<<
[u]Group D Matches:[/u]
Aoi Yamada vs Ringo Kinoshita
Sora Takanashi vs Yaya Sasame
Kyouko Toshinou vs Eli Ayase
Myucel Foaran vs Minko Tsurugi
Shinobu Oomiya vs Sharo Kirima
Mashiro Mitsumine vs Kanaka Amaya
Hotaru Ichijou vs Rino Endou
Himeka Akishino vs Agiri Goshiki
Rumi Yokoi vs Hibiki Ganaha
Kana Minami vs Konatsu Miyamoto
Rin Hoshizora vs Ohana Matsumae
Umi Sonoda vs Hisa Takei
Yuu Sonoda vs Koromo Amae
Erio Touwa vs Marimo Bandou
Tomoko Kuroki vs Black Rock Shooter
Kobato Hanato vs Megumi Amatsuka >>>Click here to vote on Group D matches!<<<
As you can see, we have quite the long lineup of girls for our first round. Half of them will be eliminated after this round, though, so please vote to help us decide who stays and who goes!
P.S. Due to the club having so many members, we aren't able to send out newsletters to all of our members. If you would like to receive newsletters from the Slice of Life Club, post here.
Our newsletters include notifications on when our competition rounds start, club event information, information on our monthly banner contest (new feature starting in September), news about updates and changes to the club, etc.
P.S.S We are in need of active card makers!
We do a few monthly editions and we really need some more card makers to help out with those. If you are interested in applying, click here.
Hű, nagyon szívesen mennék is, de szeptembertől én sem érek rá. :( Az viszont érdekelne, hogy hogyan lehet kijutni vagy esetleg te hogyan jutottál ki. Tudom, hogy vannak közvetítő cégek, de jó lenne olyat kifogni, amelyik tényleg megbízható. A jövő évre terveznék egy hasonló kiruccanást.
Nekem is a Kaleido Star és a Sailor Moon a kedvencem Satou Junichi-től :D Ezeken kívül pedig még az Aria sorozatot imádtam még tőle, és az Ikoku Meiro no Croisée is egy nagyon aranyos sorozat. Rendezőként eddig csak Slice of Life illetve shoujo animékben találkoztam vele, ezért is lehet fura nekem az M3. Egyenlőre még az én érdeklődésemet is fenntartja, szóval igyekszem beérni a mostani részeket. :) Phi Brainen már én is gondolkodtam.
OP-t egyenlőre nem sikerült behoznom, még csak Impel Down-nál tartok, de nagyon igyekszem :D Luffyék most futottak össze Blackbearddel. Nem igazán van kedvem Marineford-hoz, hiszen tudod, hogy mi fog történni. Aztán a Fishmen sziget és Punk Hazard sem a szívem csücske, szóval ha elgyengülök, még az is lehet, hogy átugrom őket. :P
Természetesen Sabo-ra gondolok. ^.^ Már kb. Luffyék flashbackje óta várom, hogy ismét feltűnjön. Dragonnal kell lennie, ez fix. :D
Szuper :D Én arra leszek kíváncsi, hogy a mostani bajnokság során látni fogjuk-e a Karasunós csajokat is röpizni. Olyan jó lenne. :3 A mangaka valamit biztos, hogy tervez, mert Tanaka úgy tűnik ismeri a Niiyama egyik játékosát.
Igen, már 5 részt láttam a Mekakuból és eddig nekem is bejött. Nem ismertem a dalokat, amik alapjául szolgálnak a sorozatnak de nekem tökre tetszik az egész. Monogataris hangulat az megvan benne ^^ Habár a rajongók eléggé ki vannak akadva az adaptációra. De végül is, hadd legyenek xD
Örülök, hogy a Haikyuu neked is ennyire tetszik. Én is oda meg vissza vagyok érte. Production I.G. nagyon betalált ezzel az adaptációval, nekem sokkal jobban bejön, mint a Kuroko no Basuke. Végre nem kell agyonturbózott sportdrámát néznem hanem a fiúk tényleg röpiznek és koruknak megfelelően viselkednek. És nincs szupererejük. Yay! :D
Óh, Pale Cocoon jó volt, habár az Eve no Jikan és a Sakasama no Patema jobban tetszett az alkotótól. Utóbbit javaslom neked is. Jó kis movie. :D
Colorful-t is megnéztem és jaj, nagyon tetszett! Habár felénél rájöttem a poénra, de nem számít. Imádom, ha ennyire valósághűen ábrázolják az embereket és a karakterek személyisége is teljesen hiteles volt a számomra.
Szintén jó a Tenshi no Tamago, ha szereted a bibliai utalásokkal és szimbolikával tűzdelt alkotásokat. Alig van párbeszéd, inkább a képek beszélnek, de a rajzolás, a hátterek gyönyörűek és eléggé rád vagy bízva, hogy mit értesz meg belőle és mit nem.
Hát igen, Fairy Tail és Naruto típusú sorozatokban nagyon ritkán veszítünk el fontos szereplőket. Ha az elhalálozások híve vagy, akkor Yoshiyuki Tomino műveit ajánlom. Ő a "kill them all" híve és mesterien sorra végez a karaktereivel ;-)
Egyetértek, a Gyojin és Punk Hazard ívek engem is a legkevésbé hoztak lázba eddig, de a Thriller Bark az egyik kedvencem Water 7 mellett. Sokaktól hallom, hogy Dressrosa legalább olyan jó, igazából most megjött a kedvem hozzá. Lehet, hogy hozzá is látok az olvasáshoz :D
Remélem minden jól ment a vizsgáiddal. Szorítottam neked ;)
Én sem nevezném magam progresszív zene rajongónak. Inkább csak néhány együttest ismerek és szívesen meghallgatom a számaikat. Joy Divison-től is van pár szám, amit néha beteszek a lejátszóba. A Control című filmet én is láttam pár éve és nekem is tetszett. Ugyanakkor sokan kritizálják azért, mert nem arról szól, amiről a rajongók szerették volna, vagyis a zenéről és a zenészről. Lehet, hogy van benne valami, de nekem attól még tetszett, amit adott. :)
A Nowhere Boy-t még nem láttam, de már szemeztem azzal is.
Megnéztem a Hamatorát is a héten. Hát, nem igazán tetszett. Túl sok más sorozattal véltem fel hasonlóságot, ami miatt már elég korán elveszítettem az érdeklődésemet. A sztori egyrészt a Railgun egyik történetívére hajazott. A karakterek képességeiről rögtön a Darker Than Black ugrott be, Moral pedig nem csak külsőleg, de belsőleg is kísértetiesen hasonlított a Psycho Pass egyik karakterére.
Viszont a látványvilág izgalmas volt. Az animáció néhol ugyan nem volt olyan szép, de nagyon tetszettek a színek, színátmenetek és bizonyos kamerabeállítások. Látszik, hogy a stúdió új dolgokkal próbálkozott, ami azért elismerést érdemel. És talán a DVD/BD eladások majd hozzájárulnak, hogy a második évad jobban sikerüljön. Azért meg kell hagyni, elég izgalmas dolgok történtek ott a végén! Habár én kicsit örültem is a fejleményeknek, mivel inkább Art párti vagyok! xD
Én arra várok, hogy Lucy egyszer tegyen valamit, ami miatt képes leszek megkedvelni őt. Sajnos a "szellemeinek" hála általában sikerül kihúznia magát a küzdelmek alól. Valahogy attól, hogy meg tudja idézni őket, az én számomra még nem lesz hasznos karakter. És ez most sincs másképp, ahogy olvasom a legújabb fejezetet. :/ Sokkal jobban kedvelem például Juviát (habár néha ő is elég idegesítő tud lenni), Erzát vagy Mirát. :D
Ideje lenne már végre beérnem a One Piece mangát!!!
Szia! Bocsi a késői válaszért, az utóbbi időben egy csomó más kötötte le a figyelmemet így nem volt se kedvem, se időm MAL-on tevékenykedni. Időnként el szoktam tűnni innen is xD
Örülök, hogy az Amefuri tetszett. :) A Lion Books sorozatból csak ezt a kettőt láttam még, de ha érdekel a többi is, akár a YouTube-on megtalálhatod őket: The Green Cat (1983), Yamataro Comes Back (1986), Adachi-ga Hara (1991) és Akuemon (1993). ;)
Ugye? xD Jojo amúgy is tele van mindenféle rockzenei referenciával, az első évad endingje pedig a Yes együttestől a Roundabout volt. :D
Kicsit sajnálom, hogy buktam a Sakura sharingan elméletemet, mert szerintem még az is jobb lett volna a mostani fejleményektől. Naruto szuper gyógyító képességének hála, Sakurának megint semmi dolga nincs, ráadásul még mindig csak Szöcskének akar megfelelni. Nem tudom Kishinek mi baja lehet a lányokkal, de a legtöbb női karaktere egyszerűen hasznavehetetlen.
Örülök :D Az anyagismeret is biztos menni fog a jövő héten ;)
Hát akkor ajánlom az Amefuri Kozou-t és a Lunn wa Kaze no Naka-t. Régiek már, mindkettő Tezuka Osamu munkája. Szerintem nagyon érdekes és tanulságos történetek. Bakabt-n megtalálod őket. ^^
Maximálisan egyetértek, Haikyuu openingje tényleg nagyon szuper <3 Amúgy szerintem az egész OST remek, olyan üdítő és inspiráló. Jól érzem magam tőle xD Deadman Wonderland és a Noragami openingje is fantasztikus volt! :D Csomót hallgattam én is őket. Nekem nagyon tetszik még az új Fairy Tail széria openingje is. Eddig szerintem ez a legjobb, habár először picit furi volt.
JJBA Stardust Crusaders endingje is nagyon ütős ám! Hallgasd csak: https://www.youtube.com/watch?v=rRbT8s-irLI
Na igen. Narutóban már nekem is elegem van a háborúból, de szerintem ez mostmár csak Madaráról szól. Kíváncsi leszek Sakura és Obito mihez kezdenek vele ketten abban a másik dimenzióban. Bírom, hogy mindenki azokra az Uchiha szemekre pályázik. Én már azt is el tudom képzelni, hogy Sakura megkapja Obitóét, habár ez már mindennek a teteje volna.
Még nem néztem át részletesen a nyári kínálatot. Engem is érdekel például a Sailor Moon, a Free, a Tokyo Ghoul és ESP. Viszont ezeken kívül még a Sengoku Basara és a Glasslip is. Ao Haru Ride-ot nem biztos, hogy bevállalom. Nem tetszik amerre a történet jelenleg halad a mangában. Mindenki csak szenved és én is, miközben olvasom. Nem tesz jót a lelkemnek. :(
Remélem jól sikerült a művtöri vizsgád :)
Túl sok rövidet sajnos nem ismerek. Amiket láttam, azokhoz pedig többnyire nincs felirat. Ha mégis érdekelnek, akkor csak szólj. ;)
Örülök, hogy nem csak nekem tűnt úgy a Devil Survivor. Számomra a sorozatban fejtegetett filózófiai kérdések is erőltetettek voltak. Nem szeretem, ha egy sorozat túlságosan komolyan akarja vetetni magát. Viszont úgy tűnik, hogy az utóbbi időben nagyon is divat lett mindez az animepiacon. Vagy csak én vagyok begyepesedett, hehe xD
Jaj, a Fullbringeres ív a Bleach-ben szerintem is gáz volt. Többnyire azért dobtam az animét, mert miután a mangában már olvastam, az animében már nem tudtam még egyszer átszenvedni magam rajta. Talán majd egyszer... a távoli jövőben.
Amúgy igen. Bleach-et egyáltalán nem jó hétről hétre olvasni, mert tényleg elég követhetetlen. Ha vége lesz, akkor ezt az ívet biztosan újraolvasom még egyszer, mert talán úgy majd jobban összeáll.
Fairy Tail-ről jut eszembe, úgy tűnik, hogy Mashimának eszébe jutott, hogy Lucy a főszereplő, szóval most ismét megpróbálja hasznossá tenni. Kíváncsi vagyok, hogy ezúttal sikerül-e neki. >_>
well there is that too but it just that I'll be going to Uni soon so I need to finish lots of things before living in the dorm T^T Oh that's sound fun but really my parents would not allow me to that ^u^'
YAY!! Glad you like it! True, it is a bit jumbled but the bishounen just make the story more exciting plus the comedy in it are just awesome! Me too, I can't wait for the next season! XD
Maybe I'll try reading the manga too If I'm in the mood for manga that is, Yup definitely the cutest couple!
Oh, If I'm not wrong there is also an ongoing anime of Haikyuu too right?
I'm watching Kuroko no Basuke right now and just finished watching Karneval. Guess I'll not be watching anime for now since my rl just got a little bit busier ^u^'
Yeah, before I even watch Magi even though its an ongoing anime too XD
All Comments (66) Comments
Mesélj, mi van veled mostanában? Úgy el vagy tűnve.
Yamakkis Library has new member badges~
Click on the Image above to go grab one ^^
Boldog Karácsonyt!! :D
P.S. Due to the club having so many members, we aren't able to send out newsletters to all of our members. If you would like to receive newsletters from the Slice of Life Club, post here.
Our newsletters include notifications on when our competition rounds start, club event information, information on our monthly banner contest (new feature starting in September), news about updates and changes to the club, etc.
P.S.S We are in need of active card makers!
We do a few monthly editions and we really need some more card makers to help out with those. If you are interested in applying, click here.
Nekem is a Kaleido Star és a Sailor Moon a kedvencem Satou Junichi-től :D Ezeken kívül pedig még az Aria sorozatot imádtam még tőle, és az Ikoku Meiro no Croisée is egy nagyon aranyos sorozat. Rendezőként eddig csak Slice of Life illetve shoujo animékben találkoztam vele, ezért is lehet fura nekem az M3. Egyenlőre még az én érdeklődésemet is fenntartja, szóval igyekszem beérni a mostani részeket. :) Phi Brainen már én is gondolkodtam.
OP-t egyenlőre nem sikerült behoznom, még csak Impel Down-nál tartok, de nagyon igyekszem :D Luffyék most futottak össze Blackbearddel. Nem igazán van kedvem Marineford-hoz, hiszen tudod, hogy mi fog történni. Aztán a Fishmen sziget és Punk Hazard sem a szívem csücske, szóval ha elgyengülök, még az is lehet, hogy átugrom őket. :P
Természetesen Sabo-ra gondolok. ^.^ Már kb. Luffyék flashbackje óta várom, hogy ismét feltűnjön. Dragonnal kell lennie, ez fix. :D
Szuper :D Én arra leszek kíváncsi, hogy a mostani bajnokság során látni fogjuk-e a Karasunós csajokat is röpizni. Olyan jó lenne. :3 A mangaka valamit biztos, hogy tervez, mert Tanaka úgy tűnik ismeri a Niiyama egyik játékosát.
;)
Örülök, hogy a Haikyuu neked is ennyire tetszik. Én is oda meg vissza vagyok érte. Production I.G. nagyon betalált ezzel az adaptációval, nekem sokkal jobban bejön, mint a Kuroko no Basuke. Végre nem kell agyonturbózott sportdrámát néznem hanem a fiúk tényleg röpiznek és koruknak megfelelően viselkednek. És nincs szupererejük. Yay! :D
Óh, Pale Cocoon jó volt, habár az Eve no Jikan és a Sakasama no Patema jobban tetszett az alkotótól. Utóbbit javaslom neked is. Jó kis movie. :D
Colorful-t is megnéztem és jaj, nagyon tetszett! Habár felénél rájöttem a poénra, de nem számít. Imádom, ha ennyire valósághűen ábrázolják az embereket és a karakterek személyisége is teljesen hiteles volt a számomra.
Szintén jó a Tenshi no Tamago, ha szereted a bibliai utalásokkal és szimbolikával tűzdelt alkotásokat. Alig van párbeszéd, inkább a képek beszélnek, de a rajzolás, a hátterek gyönyörűek és eléggé rád vagy bízva, hogy mit értesz meg belőle és mit nem.
Hát igen, Fairy Tail és Naruto típusú sorozatokban nagyon ritkán veszítünk el fontos szereplőket. Ha az elhalálozások híve vagy, akkor Yoshiyuki Tomino műveit ajánlom. Ő a "kill them all" híve és mesterien sorra végez a karaktereivel ;-)
Egyetértek, a Gyojin és Punk Hazard ívek engem is a legkevésbé hoztak lázba eddig, de a Thriller Bark az egyik kedvencem Water 7 mellett. Sokaktól hallom, hogy Dressrosa legalább olyan jó, igazából most megjött a kedvem hozzá. Lehet, hogy hozzá is látok az olvasáshoz :D
Én sem nevezném magam progresszív zene rajongónak. Inkább csak néhány együttest ismerek és szívesen meghallgatom a számaikat. Joy Divison-től is van pár szám, amit néha beteszek a lejátszóba. A Control című filmet én is láttam pár éve és nekem is tetszett. Ugyanakkor sokan kritizálják azért, mert nem arról szól, amiről a rajongók szerették volna, vagyis a zenéről és a zenészről. Lehet, hogy van benne valami, de nekem attól még tetszett, amit adott. :)
A Nowhere Boy-t még nem láttam, de már szemeztem azzal is.
Megnéztem a Hamatorát is a héten. Hát, nem igazán tetszett. Túl sok más sorozattal véltem fel hasonlóságot, ami miatt már elég korán elveszítettem az érdeklődésemet. A sztori egyrészt a Railgun egyik történetívére hajazott. A karakterek képességeiről rögtön a Darker Than Black ugrott be, Moral pedig nem csak külsőleg, de belsőleg is kísértetiesen hasonlított a Psycho Pass egyik karakterére.
Viszont a látványvilág izgalmas volt. Az animáció néhol ugyan nem volt olyan szép, de nagyon tetszettek a színek, színátmenetek és bizonyos kamerabeállítások. Látszik, hogy a stúdió új dolgokkal próbálkozott, ami azért elismerést érdemel. És talán a DVD/BD eladások majd hozzájárulnak, hogy a második évad jobban sikerüljön. Azért meg kell hagyni, elég izgalmas dolgok történtek ott a végén! Habár én kicsit örültem is a fejleményeknek, mivel inkább Art párti vagyok! xD
Én arra várok, hogy Lucy egyszer tegyen valamit, ami miatt képes leszek megkedvelni őt. Sajnos a "szellemeinek" hála általában sikerül kihúznia magát a küzdelmek alól. Valahogy attól, hogy meg tudja idézni őket, az én számomra még nem lesz hasznos karakter. És ez most sincs másképp, ahogy olvasom a legújabb fejezetet. :/ Sokkal jobban kedvelem például Juviát (habár néha ő is elég idegesítő tud lenni), Erzát vagy Mirát. :D
Ideje lenne már végre beérnem a One Piece mangát!!!
Örülök, hogy az Amefuri tetszett. :) A Lion Books sorozatból csak ezt a kettőt láttam még, de ha érdekel a többi is, akár a YouTube-on megtalálhatod őket: The Green Cat (1983), Yamataro Comes Back (1986), Adachi-ga Hara (1991) és Akuemon (1993). ;)
Ugye? xD Jojo amúgy is tele van mindenféle rockzenei referenciával, az első évad endingje pedig a Yes együttestől a Roundabout volt. :D
Kicsit sajnálom, hogy buktam a Sakura sharingan elméletemet, mert szerintem még az is jobb lett volna a mostani fejleményektől. Naruto szuper gyógyító képességének hála, Sakurának megint semmi dolga nincs, ráadásul még mindig csak Szöcskének akar megfelelni. Nem tudom Kishinek mi baja lehet a lányokkal, de a legtöbb női karaktere egyszerűen hasznavehetetlen.
Hát akkor ajánlom az Amefuri Kozou-t és a Lunn wa Kaze no Naka-t. Régiek már, mindkettő Tezuka Osamu munkája. Szerintem nagyon érdekes és tanulságos történetek. Bakabt-n megtalálod őket. ^^
Maximálisan egyetértek, Haikyuu openingje tényleg nagyon szuper <3 Amúgy szerintem az egész OST remek, olyan üdítő és inspiráló. Jól érzem magam tőle xD Deadman Wonderland és a Noragami openingje is fantasztikus volt! :D Csomót hallgattam én is őket. Nekem nagyon tetszik még az új Fairy Tail széria openingje is. Eddig szerintem ez a legjobb, habár először picit furi volt.
JJBA Stardust Crusaders endingje is nagyon ütős ám! Hallgasd csak: https://www.youtube.com/watch?v=rRbT8s-irLI
Na igen. Narutóban már nekem is elegem van a háborúból, de szerintem ez mostmár csak Madaráról szól. Kíváncsi leszek Sakura és Obito mihez kezdenek vele ketten abban a másik dimenzióban. Bírom, hogy mindenki azokra az Uchiha szemekre pályázik. Én már azt is el tudom képzelni, hogy Sakura megkapja Obitóét, habár ez már mindennek a teteje volna.
Még nem néztem át részletesen a nyári kínálatot. Engem is érdekel például a Sailor Moon, a Free, a Tokyo Ghoul és ESP. Viszont ezeken kívül még a Sengoku Basara és a Glasslip is. Ao Haru Ride-ot nem biztos, hogy bevállalom. Nem tetszik amerre a történet jelenleg halad a mangában. Mindenki csak szenved és én is, miközben olvasom. Nem tesz jót a lelkemnek. :(
Túl sok rövidet sajnos nem ismerek. Amiket láttam, azokhoz pedig többnyire nincs felirat. Ha mégis érdekelnek, akkor csak szólj. ;)
Örülök, hogy nem csak nekem tűnt úgy a Devil Survivor. Számomra a sorozatban fejtegetett filózófiai kérdések is erőltetettek voltak. Nem szeretem, ha egy sorozat túlságosan komolyan akarja vetetni magát. Viszont úgy tűnik, hogy az utóbbi időben nagyon is divat lett mindez az animepiacon. Vagy csak én vagyok begyepesedett, hehe xD
Jaj, a Fullbringeres ív a Bleach-ben szerintem is gáz volt. Többnyire azért dobtam az animét, mert miután a mangában már olvastam, az animében már nem tudtam még egyszer átszenvedni magam rajta. Talán majd egyszer... a távoli jövőben.
Amúgy igen. Bleach-et egyáltalán nem jó hétről hétre olvasni, mert tényleg elég követhetetlen. Ha vége lesz, akkor ezt az ívet biztosan újraolvasom még egyszer, mert talán úgy majd jobban összeáll.
Fairy Tail-ről jut eszembe, úgy tűnik, hogy Mashimának eszébe jutott, hogy Lucy a főszereplő, szóval most ismét megpróbálja hasznossá tenni. Kíváncsi vagyok, hogy ezúttal sikerül-e neki. >_>
YAY!! Glad you like it! True, it is a bit jumbled but the bishounen just make the story more exciting plus the comedy in it are just awesome! Me too, I can't wait for the next season! XD
Maybe I'll try reading the manga too If I'm in the mood for manga that is, Yup definitely the cutest couple!
Oh, If I'm not wrong there is also an ongoing anime of Haikyuu too right?
I'm watching Kuroko no Basuke right now and just finished watching Karneval. Guess I'll not be watching anime for now since my rl just got a little bit busier ^u^'
Yeah, before I even watch Magi even though its an ongoing anime too XD